Klantenservice

Bestellen

Bestellingen vanaf €49 (incl. BTW) en een maximaal gewicht van 28 kilo is de verzending binnen Nederland gratis. Heeft je bestelling een lagere waarde?  Dan zijn de verzendkosten €8,99.

Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen, maar exclusief eventuele verzend- of servicekosten. Indien er verzend- of servicekosten berekend worden, zijn deze altijd apart aangegeven.

Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzen. Als je bestelling nog niet is afgerond is mogelijk om je bestelling te annuleren op het moment dat je een account hebt aangemaakt tijdens het afrekenen.  Als je bent ingelogd kun je onder Mijn Bestellingen de status bekijken, of je bestelling annuleren.

Als je bestelling nog niet is afgerond is het mogelijk om je bestelling te annuleren.  Als je bent ingelogd kun je onder Mijn Bestellingen de status bekijken, of je bestelling annuleren.

Als je de betaling van je bestelling succesvol hebt afgerond ontvang je zo snel mogelijk per e-mail een bevestiging van je bestelling. Heb je ook al in je map met ongewenste e-mail gekeken? Het kan zijn dat onze e-mails daar terecht komen.

Als je een artikelen besteld waarbij één of meerdere producten op bestelling zijn, ontvang je je bestelling in meerdere delen. Alle artikelen die voorradig zijn zullen we zo snel mogelijk naar je toesturen.

De artikelen die je hebt gekocht, maar wij moeten bestellen zullen we aan je naleveren. Je betaalt hiervoor geen extra of dubbele verzendkosten.

Betalen

Om het afreken zo makkelijk mogelijk te maken, bieden we verschillende betaalmogelijkheden aan bij het afreken. Je kunt onder andere kiezen uit:

  • iDeal
  • Bankoverschrijving
  • Creditcard (Binnenkort beschikbaar)
  • Apple Pay (Binnenkort beschikbaar)

Wanneer je bestelling is verwerkt, ontvang je binnen 24 uur van ons je factuur. Bij de meeste betaalmethoden ontvang je je factuur direct bij de orderbevestiging.

Als je je bestelling hebt geretourneerd betalen we je uiterlijk binnen 14 werkdagen terug, we doen ons uiterste best om dit sneller te doen. We zullen je altijd terugbetalen via de betaalmethode die je hebt gekozen tijdens het afrekenen van je bestelling.

Ja. Wanneer je een bestelling plaatst, wordt het bedrag op je creditcard gereserveerd. De daadwerkelijke afschrijving wordt pas na de levering gedaan. Op die manier betaal je dus achteraf.

Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.

Ons rekeningnummer is NL95 KNAB 0501 8126 60. Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.

Bezorgen

In de meeste gevallen zal PostNL of DPD je bestelling bezorgen.

We kunnen het tijdvak of de bezorgdag niet garanderen, dit is afhankelijk van de bezorgdienst. Raadpleeg voor de meest actuele bezorgdag of tijd de Track & Trace informatie die je van ons ontvangt.

Bestellingen vanaf €49 (incl. BTW) en een maximaal gewicht van 28 kilo is de verzending binnen Nederland gratis. Heeft je bestelling een lagere waarde?  Dan zijn de verzendkosten €8,99.

Is het artikel voorradig en op werkdagen voor 17:00 uur besteld? Dan heb is je bestelling vaak al de volgende dag in huis. Is een product niet voorradig dan is de levertijd gemiddeld 2 tot 3 werkdagen.

De bezorger van PostNL biedt de bestelling aan op het door jou opgegeven afleveradres. Als je niet aanwezig bent tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een bericht. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace link of via mail.

PostNL laat dan weten met een van de volgende 3 opties waar je bestelling is:

  • PostNL komt de volgende dag terug
  • Heeft je bestelling is bij de buren afgegeven
  • Of je bestelling ligt bij een afhaalpunt in de buurt

De bezorger van DPD biedt de bestelling aan op het door jou opgegeven afleveradres. Als je niet aanwezig bent tijdens de eerste bezorgpoging, dan ontvang je hiervan een bericht. Dit kan door middel van een briefje in de brievenbus, via de Track & Trace link of via mail.

De DPD chauffeur laat dan een niet thuis bericht achter waarop staat hoe je jouw pakket alsnog in ontvangst kan nemen,

NestoShop heeft geen fysieke winkels, afhalen is helaas niet mogelijk.

Andere opties zijn uiteraard bespreekbaar. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Contactformulier